Ydelser

Ydelser

 

Hvad kan jeg biddrage med ?

Integration

Optimer datakvaliteten og minimer det manuelle arbejde ved at integrere forretningens systemer som ERP, Web-formularer, servicekald og andet med CRM via Scribe Software.

sifCRM hjælper med både migrering og integrationer.

Forretning

Få afdækket forretninges arbejdsprocesser og -rutiner med det formål at få optimeret såvel interne som eksterne arbejdsgange.

sifCRM tager dialogen og afdækker mulighederne for effektivisering.

CRM

Optimer jeres installation af Microsoft CRM, så I får mest værdi for pengene.

sifCRM hjælper med alt fra valg af version, afdækning af behov, opsætning og konfiguration samt uddannelse og projektledelse.

Strategi

Den rette CRM strategi sikrer optimal udbytte af jeres CRM investering.

sifCRM hjælper med at udforme og implemntere jeres CRM strategi - I alle niveauer af virksomheden. Sammen når vi målet.

Ledelsessparring om mulighederne med Microsoft CRM og hvordan dette kan hjælpe forretningen

Afdækning af behov og udformning af business cases til dokumentation af værdien af et Microsoft CRM system

Hvad vil firmaet opnå med indførelse/optimering af Microsoft CRM samt hvordan måles og synliggøres udbyttet

Udformning af CRM startegien, de rette målbare KPI'er samt hvordan løsningen sælges til brugerne, så udbyttet nås

Installation og opsætning af Scribe Insigt på lokale servere samt opsætning og konfiguration af Scribe Online

Migrering af data fra ældre CRM systemer, ERP systemer, tekst filer, SQL/Access databaser og andre legacy systemer til Microsoft CRM

Opsætning af Master Data regler og integration af data fra Master Data til/fra Microsoft CRM samt andre forretningskritiske systemer

Integration mellem ERP og Microsoft CRM - Kunde data vedligeholdelse, ordre oprettelse, sagsregistrering eller nøgletal

Afholdelse af workshops for at få afdækket firmaets arbejds-prosesser og -rutiner, så disse kan indbygges i og understøttes af Microsft CRM

Konstruktiv dialog omkring mulighederne for effektivisering, udbyttet af dette samt hvordan dette påvirker brugernes hverdag

Dokumentation af eventuelle effektiviceringer af arbejds-processer og forretningsgange, samt hvordan disse kan under-støttes i Microsoft CRM

Udformning af interne kampanger til håndtering af forandringsledelse ifbm. udrulning af Microsoft CRM

Opsætning af Microsoft CRM

On Premise eller Online inklusiv opsætning af administrator samt daglige brugere

Komplet konfiguration af rettighedsprofiler og organisationshieraki i Microsoft CRM samt design af feltrettighedsprofiler

Komplet konfiguration af Microsoft CRM til Salg og Marketing samt Service via standart konfigurations værktøjer i CRM

Design og konfiguration af forretningsregler, arbejds-processer (Workflows) og salgsprocesser

sifCRM

+45 5383 0286

Asmundshøj 453

3480 Fredensborg

 

CVR-nr.: 37531111